سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع استخر پیش ساخته شامل استخر متحرک و نصب استخر ویلایی

یکی از مواردی که امروزه در بیشتر ویلاها, مراکز تفریحی, مهد کودک ها و در کل منازل افکار انسان را به خود مشغول ساخته ایجاد یک زمینه برای بوجود آوردن ورزش و نشاط می باشد. در این میان بیشترین تفریح و سرگرمی ای که به نظر برای همگان مورد علاقه می باشد ورزشهای آبی است البته مسائل و مشکلاتی برای انجام اینگونه ورزشها سر راه می باشد.

اولین مشکل برای این تفریحات, ساخت استخر است چون علاوه بر هزینه های احداثی برای یک استخر مواردی همچون اشغال کردن فضا و تغییرات برای محلی که استخر در آن تعبیه میشود وجود نخواهد داشت همچنین استخر های دائمی دارای هزینه های ثابت نگه داری ائم از هزینه تغییرات گرما و سرما و ایجاد ترک در استخر میباشند که خود این موضوع قابل توجه است.

بنابر مطالبی که در بالا گفته شد بسیاری از نگاه ها رو به استخر پیش ساخته میرود تا علاوه بر هزینه های بسیار کمی که نسبت به سایر استخر های ساخته شده دارد, قابلیت جابه جایی را نیز دارا میباشد و هزینه های نگه داری بسیار کم و ناچیزی برای نگه داری آنها صرف میشود.

شرکت های مختلفی بجز اینتکس در زمینه فروش استخر پیش ساختهفعالیت دارند: همچون زودیاک، بست وی و سانکس و...، که یکی از شرکت ها که در زمینه تولید، ساخت و فروش استخر پیش ساخته فعالیت میکند, شرکت INTEX  امریکا میباشد. این شرکت در زمینه تولید استخر های پیش ساخته بادی و استخر های پیش ساخته فریم دار سابقه چندین ساله دارد و در حقیقت اولین شرکتی است که در زمینه تولید این محصولات فعالیت خود را در امریکا شروع کرده و بدلیل رقابت در قیمت تمام شده محصول چند سالی است که فعالیت خود را تحت لیسانس امریکا در کشور پهناور چین ادامه میدهد.

در اینجا باید به یک نکته بسیار مهم اشاره کرد که استخر پیش ساخته با چندین نام و عنوان در بازار ایران شناخته شده اند که با نام استخر آماده، استخر متحرک، استخر ویلایی، استخر پُرتابل، استخر برزنتی، استخر فریمی، استخر پایه دار به خریداران معرفی میشوند.

سایر استخر های پیش ساخته توسط این شرکت عبارتند از:

استخر پیش ساخته بادی EASY SET: این مدل استخر پیش ساخته بادی از یک حلقه بادی که از جنس پی وی سی فشرده میباشد بهمراه یک بدنه که از جنس پی وی سی الیاف دار که از الیاف نخ ابریشم مصنوعی است تهیه شده است.

استخر بادی ایزی ست 

ابعاد این استخر ها از که همگی به شکل دایره میباشند از قطر 244 سانتیمتر و ارتفاع 76 سانتیمتر شروع شده و تا قطر 549 سانتیمتر و ارتفاع 132 سانتیمتر تولید میشوند.

رنگ این استخر های اینتکس آبی بوده و در بعضی مدل ها دارای طرح هایی که بنام اوقیانوسی معروفند تولید میشود.

موارد استفاده از سایز کوچک این استخر ها در منازل و پشت بام و در سایز های بزرگتر در ویلا و حیاط میباشد.

زمان راه اندازی برای این مدل استخر ها برای آبگیری آنها تقریبا 15 دقیقه میباشد.

 

برای راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست بادی کافیست تا شما پس از پیدا کردن محل صاف و مناسب استخر را پهن کرده و لبه رینگ بالایی استخر را باد کنید. سپس شلنگ آب را وارد استخر کرده و صبر کنید. با بالا آمدن آب در استخر رینگ بالا آمده و استخر بادی خانوادگی شکل خود را پیدا خواهد کرد.